1 Mayıs 2016 Pazar

KEŞFET !




-Herkes iyi.Herkes mutlu.Herkes güzel.Bir tek biz çirkiniz üzgünüz kötüyüz.
-hahahahhaa
-Neden gülüyorsun ?
+Unuttuğun bir şey var o da herkes kendini bu dünyanın merkezi sanıyor.
-Sanki sanmasa bütün sorunlar çözülecek.
-Bilemem ama umudum var.
-Ahahhhaa
-Sen neden güldün ?
-Umut harbiden fakirin ekmeği de ondan…

Hayata gelmişken bir çok yaşanmışlıkların seni en güzel şeyden bile sıkılmana sebep olabiliyor. Her şeyin kötüsünü düşünme tabii ki. Bazı şeylere güzel yerlerden bakmak zorundayız. Çünkü bakmazsak hiç bir zaman normal gibi olamayacağız. Pozitif olmaya çalışalım mesela.. Biri bir şey dediğinde o cümleden kötüyü değil de iyiyi arayalım. Bağırıp çağırmak rahatlamasın bizi. Konuşarak çözmeyi öğrenelim sorunların.Kimi ailesinden yakınır,kimi sevgilisinden,kimine de rahat batar.. Aranızda bazen 'yok yok bana kesin rahat battı'diyeniniz varsa eğer bir dönüp kendine baksın ve olan imkanını,yanında olup destek çıkanlara dikkat etsin.. Böylelikle belki olan rahatlık batmaz aksine sizi mutlu eder. 
Mutlu etmek derken, biraz da insanlar için değil de kendiniz için uğraşın. Kendinizin sevdiği şeyleri yapın. Her şeyi karşı taraftan beklemeyin.
Eğer sinirlenince yapılacak şeylerden bahsedersek eğer; ben sinirlendiğim de sigara içiyorum. Evet zararlı,evet sonucu zamanla kötüye yol açacak. Zerre umrum da değil. Karşımdaki insana bağırıp,sinirliyken kırıp dökmektense içer rahatlarım daha iyi. Sizde bu yazıyı okuduktan sonra sinirliyken sizi rahatlatan şeyleri keşfedin ve kırmaktan,sinirinin sonucuna katlanmaktan kurtulun :)







2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu yazdığınızı gerçekten uyguladım ve hayatınımın erkeği dediğim adamdan ayrılmaktan sıyrıldım. Öğrendimki sinirliyken bir anda hayatım dediğiniz insanı silip atabiliyomuşsunuz ve bu gerçekten saçmalık. Severken ayrılmak ayrı bi saçmalık tekrardan teşekkür ederim :)

Bir kadeh derdini alırım ! dedi ki...

Yardımcı olduysam ne mutlu bana, hep mutlu olun :)