27 Nisan 2016 Çarşamba

OLMASI GEREKEN NEYDİ BU HAYATTA ?

Her imkanın sağlandığı bu hayatta bir kendimize imkan sağlayamıyoruz.  Kendimize sahip çıkamıyoruz.  En ufak bişey de yıkılabiliyoruz. Küçüğü, büyüğü fark etmez. Ayakta durup güçlü olmayı beceremiyoruz.  Ergenlik çağımızdan bu yana inişli çıkışlı hayata adım atmış oluyoruz.  Bu sayede gerekli, gereksiz herşeyi öğreniyoruz.  Aslında doğru olan şeyi de biliyoruz ama yapmasını bilmiyoruz.  Annesiz babasız büyüdüğünü düşün.  Bazı kişiler için annesiz -babasız büyümek; ' sıkıntı yok,dışarı istediğim gibi çıkarım, bağıranım yok' olarak algılanıyo.  Eğer hala okuyanların arasında bu algıda yaşayanınız varsa lütfen o algıyı kapatın ve yanında olduklarına şükredin.  Sen tek başına rahat olursun, evet ama bu bi yere kadar sürer.  Bunu saltanat olarak görürsek eğer her saltanatlık bi gün biter. Annenin babanın ne olduğunu en çok evleniceğin zaman ve çocuğunu kucağına aldığında, erkeklerde askere gittiğinde, evlendiğinde anlarsınız.  Şimdi ki zamanda babasına üfleyen,çalış oku şimdiden hayatını kur diyen babalara kem küm eden erkeklerde; arkasından baba diye bağıran bi çocukları olduğunda herşeyi anlayacaklar.  

  | Klasik bide aşk derdimiz olabiliyo tabi :) |

İlk olarak ne bir erkek için ne de bir kız ağlanmaz.  Bu bir kere net. Seni bırakmayı,terk etmeyi seçen bi insana neden ağlayasın ki?  Tabi şuan siz içinizden " demesi ne kadar bide bunu kendimize anlatabilsek" diyosunuzdur sanırım, evet haklısınız. Bunu kendinize anlatmak sizin elinizde.  Nasıl sevmediğin bir yemeği 10 kere önüne koysalar " ben bunu yemem, sevmiyorum" diyebiliyosanız sizi bırakan hele ki üzülüceğinizi bilen bi insan içinde "ben bunu sevmiyorum,düşünmicem " demesini öğrenmemiz lazım.  Kalbin ayrı konuşur kısmı tamamen saçmalıktır bana göre.  Beyninle kalbin seni yönetir.  Sen neyi görmek istersen neye inanmak istersen ona inanırsın ve ona yönelirsin.  Kalbin sana "seviyosun bırakma " dese  bile beynin sana " seni bıraktı, önüne bak düşünme, ağlama " der ve sen hangisi sana kolay gelirse seçmek istediğini seçersin. Kendinize " BEN GÜÇLÜYÜM, HERŞEYİN ÜSTESİNDEN GELEBİLİRİM VE BENİ BIRAKAN BİR İNSAN İÇİN KENDİ HAYATIMI YOK ETMEYE ASLA İHTİYACIM YOK, KENDİMİ ALIŞTIRIRIM YOKLUĞUNA VE HAYATIMA BAKARIM BEN ÇOK GÜÇLÜYÜM " diyebilirseniz eğer herşey daha kolay olabilir,en azından bi denemelisiniz fakat inancını yitirmeden denemelisin :))

Yorumlarınızı dört gözle bekliyor olacağım :) Kendinize iyi bakın ve kendinize kıyıp ağlamayı seçmeyin, "gülümsemek sana yakışan en güzel makyaj " cümlemi de aklınızdan çıkartmayın :)

Hiç yorum yok: